Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree30Beğeniler
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu

Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''

17 Şubat 2015
11

Çok teşekkürler güzel yanıtların için @Sarp kardeşim
Anlamlı bir yaşam bilinçli bir yaşam.Bu da ilkeli olmakla eşdeğer.
İyi ki tanıdık seni,iyi ki varsın


Hayatın ağıtını bilenler anlar ancak.
Değeri değere değen kavrar.




Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.







Onur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
09 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Nereye?
Mesajlar
619
Seslenildi
146 Mesaj
Etiketlendi
97 Konu
Ruh Hali
Suspus
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
19 Şubat 2015
12
Bir soruda ben sorayım...


Türkiyenin bu gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Damla bunu beğendi.
Religious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
18 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Ay
Mesajlar
1.490
Seslenildi
161 Mesaj
Etiketlendi
245 Konu
Ruh Hali
Sersem
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
19 Şubat 2015
13
Merhaba.


Biraz kendinizden bahseder misiniz kimsiniz,kimlerdensiniz vs
Hobileriniz-fobileriniz.
Ne tür müzik dinlersiniz
Kendinize güvenir misiniz
Siyah ve Beyaz zıt renk oldukları halde,neden hep birbirleriyle uyum içindelerdir


şimdiden teşekkürler
Damla bunu beğendi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
20 Şubat 2015
14
Kaç yıldır bu forum dünyasının içindesin?
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
Sarp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
Guantanamo
Mesajlar
152
Seslenildi
176 Mesaj
Etiketlendi
17 Konu
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
21 Şubat 2015
15
Damla Nickli Üyeden Alıntı
Tekrar geleceğim sevgili @Sarp, seni sıkıştırmaya.
elini cabuk tut yalniz konuyu acali 4 gun olmus.3 gun icinde sIkIstiramassan tren kacar

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Çok teşekkürler güzel yanıtların için @Sarp kardeşim
Anlamlı bir yaşam bilinçli bir yaşam.Bu da ilkeli olmakla eşdeğer.
İyi ki tanıdık seni,iyi ki varsın
sende iyiki varsin degerli ablacim.her yazdigin mesajinla duygulandiriyosun inanki.cunku samimisin.bunu biliyorum.ne mutluki senin gibi sevecen bi ablami burda tanidim.burda olmamin mutluluklarindansin.basimizdan eksik olma.

Onur Nickli Üyeden Alıntı
Bir soruda ben sorayım...


Türkiyenin bu gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz ?
iyi seyler dusunmuyorum.bazen iyki turkiyede degilim bile diyorum.fakat tabi uzun surmuyor.anlik kizginligin bi sonucu bu.cok arkadasimdan duymusumdur.Sarp sen kactin kurtuldun bidahada donme ne isin var diye.fakat sonucta burasi bizim vatanimiz.suan kotu gunler geciriyorda olsa.Ataturk'un kurdugu cumhuriyet.bir Turk olarak burasi benim vatanim.kacip gitmek sahipsiz birakmak demek belkide ekmege yag surmek gibi.orasida tartisilir gerci.bazilari begeniyor olabilir.lakin bana gore iyiye gitmiyoruz.insallah birseyler degisicek haziranda.pekte siyasete girmiyim.benim fikrim bu tabiki.sorunuz icin tesekkurler

Profond Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba.


Biraz kendinizden bahseder misiniz kimsiniz,kimlerdensiniz vs
Hobileriniz-fobileriniz.
Ne tür müzik dinlersiniz
Kendinize güvenir misiniz
Siyah ve Beyaz zıt renk oldukları halde,neden hep birbirleriyle uyum içindelerdir


şimdiden teşekkürler
merhaba.sorular icin tesekkur ederim.bahsederim tabi.ismim zaten nickim kimlerdensiniz derken soyagacimi sormadiniz tabiiki .25 yasindayim is ve egitim geregi ingilteredeyim.bilgisayar muhendisiyim.yabanci tarz muzik dinliyorum genelde.fakat turkce slowlardanda begendigim favorilerim var.bazen turkce radyolar acarim oyle canar bi kenarda.degisiyor duruma gore.arabesk harici kulaga hosgelen seyleri dinliyebilirim.kendime guvenirim.fakat alcakgonullu olmayi tercih ederim.mutevazi olmak daha erdemlice gelir herzaman.buyuzden genelde sakin olmusumdur.lakin edepsizlik ve kendini bilmezlikten hoslanmam.oyle durumlarda dilim agirdir.zaten forumda gormusunuzdur.2 kere oldu bu durum.uzuldum acikcasi.hakedilmesine edildi.fakat sizlerin huzurunuzun kacmasini istemem.sonucta ben burda teknikten sorumluyum.normaldede hirslarim vardir tabiki.fakat hicbirzaman kimsenin kotugulune yol acabilcek cinsten degil.durcagim yeri bilirim.bunun disinda kimseyi kirmamaya calisirim.ilkelerim cok onemlidir.hedeflerimde oyle.onceki sorulari cevaplarkende bunlari soylemistim.siyahla beyaz zit renkler.neden uyum icindeler?acikcasi bunu soyle yorumlarim.zit kutuplar birbirini ceker derler.ondan bence

Almora Nickli Üyeden Alıntı
Kaç yıldır bu forum dünyasının içindesin?
sevgili hocam aslinda biraz degisik bi cevap vericem ama aciklicam tabiki.forumlarda eski oldugum kadar yeni,yeni oldugum kadar eskiyim.nasil diceksiniz.ben oyle forumlara uye olup takilmiyorum.yani boyle bi aliskanligim yok.enson 5 6 yil onceydi.mircindir adinda sohbet sunucusu vardi.mirc ile baglandigimiz.oranin birde forumu vardi. @Damlayi zaten ordan taniyorum ben.uzun seneler kopmustuk.fakat bana ulasip burayi acacagini konustuk.benden baskasina guvenmicegini soyledi.buyuzden forum dunyasinda degilde forumunuz.com da basindan sonuna kadar insallah varolucam.forum forum gezip teknik adminlige talip olanlardan degilim yani. @Damla gibi bir hanimefendi degilde baska biri olsaydi inaninki kabul etmezdim.suan bile yeterli olamiyorum bence.forumu cogu uyemiz begendi.fakat gunun cogu saati online olamamam eksiklik bence.bazi sorunlarda musait olamayisim yuzunden gec cozuluyor.buyuzden kendimide elestiriyorum.zaman buldukca elimden gelen yapmaya calisiyorum.Allah izin verirse sonuna kadarda burada olucam.tesekkur ederim.
Damla ve Mezarkabul bunu beğendiler.
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
21 Şubat 2015
16
Hiç internette tanıştığın birine aşık oldun mu?
Damla bunu beğendi.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
Damla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
İzmir.
Mesajlar
45.997
Seslenildi
8368 Mesaj
Etiketlendi
235 Konu
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
21 Şubat 2015
17
Ben soracaktım, @Almora sormuş.

- Aşk var mı, aşk.?
- Ne zaman Türkiye ye dönüyorsun.?
- Bana, bir şarkı yolla.?
Asrevya ve Mezarkabul bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Years and years.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
21 Şubat 2015
18
Keyifle takip ediyorum.
Her cevapta akli tahlilleri ve aydın düşünceli,daha önemlisi kalbi muhteşem bir insanı görüyorum.
Burada olman,forumun en büyük değeridir @Damla'm çok isabetli bir seçim yapmış.

Sen iyi ki varsın değerli kardeşim

Sorum ise:

Tüketim kültürünün ,günü birlik özenti alışkanlıkların çoğaldığı bir zamanda ,başka bir ülke kültürünü de tanıyan bir insan olarak tavsiyelerin neler olabilir?

Gençlerimizin bilgiye ilgisi neden önemli olmalıdır?
Damla ve Mezarkabul bunu beğendiler.

Hayatın ağıtını bilenler anlar ancak.
Değeri değere değen kavrar.




Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.







Sarp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
Guantanamo
Mesajlar
152
Seslenildi
176 Mesaj
Etiketlendi
17 Konu
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
24 Şubat 2015
19
arkadaslar 2 gundur giremedim sureyi birazcik kacirdik sanirim islerim yogundu gercekten kusuruma bakmayin.sorulan sorulari bugun icinde cevaplicam.konuyu kitliyorum.cunku 1 hafta dolmus.tesekkurler sorular icin herkeze.bugun son sorulari cevaplicam.sonraki cok bilmislere kolay gelsin
Asrevya bunu beğendi.
Sarp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
Guantanamo
Mesajlar
152
Seslenildi
176 Mesaj
Etiketlendi
17 Konu
Standart Cevap: İlk Haftanın Çok Bilmişi ''Sarp''
24 Şubat 2015
20
Almora Nickli Üyeden Alıntı
Hiç internette tanıştığın birine aşık oldun mu?
sanal ask denen seye inanmam.fakat sanalda tanisilip ilgi cekebilir.lakin sonra bulusulmasi lazim.yoksa hep acabalar olur.cunku yuzyuze tanidigin insana bile bu zamanda guvenemiyosun.malesef bazi insanlarimiz var.bunu sadece erkeklere abazan diyipte ayirmak dogru olmaz.bayanlar icinde gecerli malesef.sevgili yapim keyfime bakarim tarzinda dusunuyorlar sanal diye.interneti buyuzden kullanmak ne aptalca.nekadar aci bi durum.boyle bos insanlardan igreniyorum.sanal olsada insanlar robot degilki.her pcnin arkasinda bir insan var.buyuzden yanlis seyler.garantici bi insanimdir.asik olmam.fakat hoslanabilirim.hoslanmissam ve karsi elektrik almissam mutlaka real e tasimaya calisirim.yada kendimce guveni saglamam lazim.oyle klavye asklarina inanmam.fakat klavyede baslayabilir.sonrasi gelmesi sarti ile.hic oldunmu dersen ciddi bisey olmadi.fakat hoslantilarim olmustur illaki .hala vardir belki.fakat imkansizliklari dillendirmeme huyumda vardir.kolay guvenemeyen birisiyim.gunubirlik sevmiyorum.hic oldumu seklinde sormustunuz hocam.fakat biraz genis aciklama oldu.tam cevaplamak istedim.

Damla Nickli Üyeden Alıntı
Ben soracaktım, @Almora sormuş.

- Aşk var mı, aşk.?
- Ne zaman Türkiye ye dönüyorsun.?
- Bana, bir şarkı yolla.?
-ilk sorunu yukarda cevapladim ....
-mayista insallah.biletimi daha kestirmedim.fakat bi aksilik olmazsa izmire ucusum olur.ordanda artik kismet
-erkin koray anma arkadas yok bu degil tabi.tarkan bir yemin ettimki donemem .

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Keyifle takip ediyorum.
Her cevapta akli tahlilleri ve aydın düşünceli,daha önemlisi kalbi muhteşem bir insanı görüyorum.
Burada olman,forumun en büyük değeridir @Damla'm çok isabetli bir seçim yapmış.

Sen iyi ki varsın değerli kardeşim

Sorum ise:

Tüketim kültürünün ,günü birlik özenti alışkanlıkların çoğaldığı bir zamanda ,başka bir ülke kültürünü de tanıyan bir insan olarak tavsiyelerin neler olabilir?

Gençlerimizin bilgiye ilgisi neden önemli olmalıdır?
guzel dusuncelerin icin birdaha tesekkur ederim degerli insan.sende iyiki varsin.yoksa boyle sevecen bi ablayi nerden bulurduk.mesajlarini okumak neselendiriyor inanki.pirlanta kalpli kardesin seni cok seviyor

-kultur farkliliklari cok fazla.fakat Turk kulturu bence onemli.enazindan ben Turklugumden hic utanmam.arada sakasi yapilir tabiki.bir konu gecer mesela.tam Turk kafasi deriz filan.bunlar tamam.fakat baska bi kulturu benimsemek dogru degil.elbetteki etkilesim olucak.iyi yonlerini alabiliriz.cagdaslasmak gerek.ice kapanalim demiyorum.fakat ozellikle siyasetle ilgili guya duyarli genclerimiz var.Turk insani icin konusuyorum.solcusu emperyalizme karsiyim diyor.ama giyeceginden yiyecegine kadar ozentilik dolu.milliyetciyim diyende bu hatayi yapiyor.tabiki iyi yonlerini alalim.fakat kendi kulturumuzden neden olalim.bizim ovunebilcegimiz tarihimiz ve gecmisimiz var.batinin iyi yonlerine elbetteki hayranim.fakat batiya saplantili degilim.bu ikisi farkli.bunu yurt disinda yasayan cok arkadasim karistiriyor.bence karistirilmamali.gencelerimize tavsiyemde bu ikisini ayirt edebilsinler.zaten gerisi gelir.birde soyledigiyle insanin yaptigi tutsun.
-genclerimizin bilgiye ilgisi olmalidir evet.kesinlikle.insan kesinliklerle yola cikarsa supheye duser.fakat supheden hareket noktasini belirlerse kesin sonuclara ulasir.temeli saglam olmali.bilgi guctur.ve bence en buyuk silah bilgidir.bilgiyle donatilmis bir insan karsisinda onu yenebilecek bi guc yoktur.cagimiz bilgi cagi.hic degilse cagi yakalamak lazim.genclerimiz malesef internet cafelerde oyun oynamayi en buyuk eglence saniyor.oysaki bence en buyuk eglence bilgidir.illa ders calisilsin veya sIkIcI seyler yapilsin demiyorum.mesela ben birseyi arastirirken meslegim ile ilgili olsun yada olmasin keyif aliyorum.cunku bi alanda bilmedigim bisey ogreniyorum.herkes boyle baksa ne guzel bi dunya olur.insallah genclerimizde bu bilince varirlar.

arkadaslar katilimlar icin tekrar tesekkur ederim herkeze.cok guzel sorular vardi.biraz geciktim.kusuruma bakmayin artik.insallah boyle etkinliklerimiz devam eder.bende sizleri terleticem.sizlerde cok bilmis oldugunuzda gorusucez insallah huzurumuz daim olur.iyi forumlar
Damla ve Asrevya bunu beğendiler.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
- önceki Konu
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj