
Merhaba arkadaşlar;
39. hafta bilmişimizi, @Unity olarak düşündük.
Lütfen sorularınızı, seviyeli bir şekilde, forum kurallarına göre sorunuz.
Keyifli forumlar dilerim.






Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter


Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Kolay gelsin @Unity ilk soru benden olsun.
- İsminiz ? Ne işle meşgulsünüz?
- Yaşınız ? ve iş - özel hayat vb. alandaki hedefleriniz kısaca nelerdir?


Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter| LinkBack |
LinkBack URL |
About LinkBacks |
| Bookmark & Share |
Digg this Thread! |
Add Thread to del.icio.us |
Bookmark in Technorati |
Tweet this thread |

53Beğeniler
Normal