
Merhaba arkadaşlar;
40. hafta bilmişimizi, @Galina olarak düşündük.
Lütfen sorularınızı, seviyeli bir şekilde, forum kurallarına göre sorunuz.
Keyifli forumlar dilerim.






Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter


Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
tanısaydık soru sorma cesaretinde bulunabilirdik diye düşünüyorum.
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter


Kolay gelsin, @Galina forumumuz da yeni biri olaraktanısaydık soru sorma cesaretinde bulunabilirdik diye düşünüyorum.
Saygı ile.
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Merhaba, kolay gelsin canım.![]()
- Olmazsa, olmazların nelerdir.? Şimdilik sadece abim / Birde kitaplar
- Hayat bir tiyatro salonu, hepimiz bilerek, yada bilmeyerek rollerimizi oynuyoruz.
Sen, kendini bu tiyatro sahnesinin neresinde görüyorsun.? Masum, çok acı çekmiş insanlara güvenmeyen acımasız biriyim sanırım
- Forumunuz hakkın da düşüncelerini öğrenebilir miyim.? Geldiğim günden bu yana gayet eğlenceli bir ortam olduğunu anladımböyle devam edin inşallah
- Forumunuz da beğendiğin ve beğenmediğin taraflar nelerdir.?
Beğendiğim taraflar ortamın güzel olmasıbeğenmediğim şimdilik yok
![]()
![]()

Kolay gelsinn@Galina sorularimle gelicem
![]()

Kolay gelsin, @Galina forumumuz da yeni biri olaraktanısaydık soru sorma cesaretinde bulunabilirdik diye düşünüyorum.
Saygı ile.
Eğlenceli biriyim bir o kadarda dışarıya soğuk gözüküyorum sanırım ama melek gibi biriyim
sanırım şimdilik bu kadar
Senin gözünde Serzenis
Böö![]()
Serzenis kimdir nedir![]()
Aslında çok öncesinden tanışıklığımız var ama çok konuşma fırsatımız olmadı.. Duygusal biri ve oda Ankarayı sevmiyor![]()
Benim gibi ankara aşığı bir kıza bu söylenir mi![]()
Şaka bir yana bana karşı hiç kötü lafını görmedim değer verdiğim birisin![]()
Teşekkürler herşey için![]()
Issız bir adaya düşsen alacagin 3 şey ne olurdu
Hmm düşündümde Bolca yemek bolca kahve ve bir arkadaşımı alırdım ıssız adada sıkılmayayım diye
Ve forumda deger verdigin 5 kişi
.@Bulut @Damla @Serzenis @Penia
Şimdilik bunlar sanırım ben biraz unutkanım kusuruma bakmayın![]()
Teşekkür ederim canım
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter| LinkBack |
LinkBack URL |
About LinkBacks |
| Bookmark & Share |
Digg this Thread! |
Add Thread to del.icio.us |
Bookmark in Technorati |
Tweet this thread |

39Beğeniler
Normal