Anafikir; Zararlı bir insanın doğrudan bize zararı dokunmadıkça,onu rahat bırakalım...Bırakmalımıyız?
Hep düşünmüşümdür,neden bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın?
Bana göre oldukça bencil bir yaklaşımdır...Doğrudan bize dokunmayan yılana seyirci kalmak doğrumudur?
Sizler ne düşünüyorsunuz....
Cookie

Üyelik tarihi
07 Mart 2015
Bulunduğu yer
Bursa
Mesajlar
11.353
Seslenildi
1008 Mesaj
Etiketlendi
326 Konu
Ruh Hali
Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
23 Nisan 2015
Konu Cookie tarafından (23 Nisan 2015 Saat 12:58 ) değiştirilmiştir.
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

21Beğeniler

Ağaç şeklinde