Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree7Beğeniler
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Elif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
09 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Ankara
Yaş
36
Mesajlar
17.951
Seslenildi
1540 Mesaj
Etiketlendi
104 Konu
Ruh Hali
Melekgibi

Standart Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?

06 Haziran 2015
1

Peki sizce kadın çalışmalı mıdır ? Neden kimi kesimlerce bu hoş karşılanmamaktadır ?


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kuzey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
19 Mayıs 2015
Bulunduğu yer
Arâf'tan..
Mesajlar
2.868
Seslenildi
213 Mesaj
Etiketlendi
74 Konu
Ruh Hali
Utangac
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
06 Haziran 2015
2
Mümkün olduğunca çalıştırma taraftarı değilim ama durumumuz o kadar iyi değilse birlikte çalışabiliriz gözümün önünde.
Elif bunu beğendi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Elif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
09 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Ankara
Yaş
36
Mesajlar
17.951
Seslenildi
1540 Mesaj
Etiketlendi
104 Konu
Ruh Hali
Melekgibi
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
06 Haziran 2015
3
Elbette çalışmalı bunun sonuna kadar arkasındayım Artık çoğu yerde erkeklerin yaptığı işin aynını yapan bayanlarımız var tır kullanan bayan görmüşlüğüm var taksisine bindiğim bayan var helal size...
Almi bunu beğendi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Arif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
06 Şubat 2015
Bulunduğu yer
İstanbul
Mesajlar
2.481
Seslenildi
412 Mesaj
Etiketlendi
166 Konu
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
06 Haziran 2015
4
Benimle beraber çalışır
Elif bunu beğendi.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
06 Şubat 2015
Bulunduğu yer
İstanbul
Mesajlar
4.358
Seslenildi
795 Mesaj
Etiketlendi
258 Konu
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
06 Haziran 2015
5
Kadın bir birey olarak kendi kararını kendi verebilir. İsteyen çalışsın, istemeyen çalışmasın.
Kadinlara belli kaliplar bicmekten vazgecmeliyiz artik.
Elif ve Almi bunu beğendiler.

Almi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
31 Mart 2015
Mesajlar
10.349
Seslenildi
962 Mesaj
Etiketlendi
187 Konu
Ruh Hali
Sersem
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
26 Haziran 2015
6
Bence kadın çalışmalı, yaşamak ve kendi ayaklarının üzerinde durabilmek için kimseye muhtaç olmadığını kendine göstermelidir.
"Bütün bu şeraitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere,
memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet
ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler."
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
27 Kasım 2015
Mesajlar
8.927
Seslenildi
744 Mesaj
Etiketlendi
107 Konu
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
07 Aralık 2015
7
Kadın kesinlikle ve kesinlikle çalışmalı. Çalışmayan kadın erkeğin kölesi durumuna düşer. Erkek ne derse, ne isterse kabullenmk zorunda kalır. Kendi kişiliği ve özgürlüğü için çalışmak zorundadır.
Çalışmayan kadın erkeğin hegemonyası altında ezilir.
Erkek şiddet uygulasa kocam o döver de sevwr de diyerek bu işkenceye katlanır. Katlanmak zorunda değilsiniz. Kendisini bilecek ve saygısını koruyacak.
Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
19 Kasım 2015
Bulunduğu yer
Çok Uzaklardan...
Mesajlar
2.213
Seslenildi
156 Mesaj
Etiketlendi
29 Konu
Ruh Hali
No
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
07 Aralık 2015
8
niye erkekler karae veriyor kadinin calismasina

calisiyorum. calisacagimda
Yaprak döker bir yanımız
Bir yanımız bahar bahçe
Siyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
19 Temmuz 2015
Mesajlar
168
Seslenildi
27 Mesaj
Etiketlendi
28 Konu
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
08 Aralık 2015
9
Neden belirli bir kesimin buna karşı olduğu yeterince gösteriyor kendini. Kadındır, namustur, laf gelmesin, söz olmasın vs
Oysa ki namusun en korunduğu kesim de orasıdır aslında.
Kültürel ve toplumsal farklılardan ötürü değişir bu kısaca.

Kadın çalışma mıdır?
Ben çalışıyorum, zorunda olmasam yine çalışırım. Bana kalirsa çalışmalı, ki bu özgürlüktür bence. Elbette kişisel tercihlerden söz etmem manasız.
Brcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
29 Ocak 2016
Bulunduğu yer
Karşıyaka.
Yaş
36
Mesajlar
171
Seslenildi
13 Mesaj
Etiketlendi
3 Konu
Standart Cevap: Sizce Bayanlar Çalışmalımı ? Yoksa Evdemi Oturmalı ?
30 Ocak 2016
10
Bayanlar kesinlikle çalışmalı. Kişinin, özellikle bayanların para kazanıp, kendilerini güvenceye almaları, kendilerine güven kazandırmaları ve egolarını azda olsa tatmin etmelerii çok önemli.

Kadın, anne'dir. Anneler çocuklarını yetiştirendir. Anneler çalışıp, özgüvenli olacaklar, kendilerini geliştirecekler ki çocuklarına güzel şeyler aşılayabilsinler.. Kaldı ki günümüz ekonomisinde sadece bir kişinin çalışması ile açlık sınırının altında yaşanır.. Aileye destek olmak gerek.

Bana kalsa kadın-erkek ayrımı yapmadan daha çocuk yaşta hayatın zorluklarına alıştırmak gerek. Yani kız ya da erkek 10 yaşına geldiğinde yaz tatillerinde 2 ay çalıştırılıp, kalan bir ayda o kazandığı parayı yemelerine müsade etmek ebeveynlerin çocuklarına katabilecekleri en güzel davranıştır.

Şahsen ben kendimi bu konuda çok şanslı hissediyorum. Okuduğum zamanlarda da çalıştım, şuan hala çalışıyorum. Tabi bunun mükafatını aldım.

Uzun lafın kısası; Kadın kesinlikle çalışmalı!
"Gülümsemeye devam et!
Çünkü hayat güzel bir şey, ve burada gülmek için pek çok sebep var."

Marilyn Monroe
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj