Temel Laz olduğu için kendinden nefret ediyormuş. Amerika’ya gitmiş ve birçok ameliyattan sonra burnunu düzelttirmiş, iyi şekilde İngilizce öğrenmiş ve meşhur bir piyanist olmuş. Bir gün büyük bir topluluğa konser verdikten sonra seyircileri selamlarken ön taraftan bir ses duymuş:
-Helal sana hemşerum, çok iyi çalayusun da!
Temel:
Benim Laz olduğumu nereden anladın yahu. Halbuki Lazlara benzememek için bir sürü ameliyat oldum.
Nasıl anlamayayım, demiş adam. Bütün piyanistler otururken sandalyeyi kendilerine çekerler, sen ise sandalyeye oturup piyanoyu kendine çekeyusun.

Üyelik tarihi
04 Şubat 2016
Mesajlar
6.322
Seslenildi
261 Mesaj
Etiketlendi
48 Konu
Temel Laz olunca
03 Şubat 2017
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

1Beğeniler

Normal