
İlk kez derbi yöneten hakem Ali Palabıyık, Telles'in ceza alanında topa elle müdahalesine 'Devam' diyerek Trabzonspor'un net penaltısını es geçti
İlk kez bir derbi mücadelesinde görev alan hakem Ali Palabıyık, yaptığı büyük hatalarla karşılaşmaya damga vurdu. Trabzonspor cephesinin maç öncesinde destek verdiği genç hakem, bordomavililerin 1 net penaltısını çalmayarak taraftarları çıldırttı. Bu sezon ligde ve Avrupa'daki pek çok maçta hakem hataları nedeniyle canı yanan Karadeniz ekibi, dün de Palabıyık'ın gazabına uğradı. 16. dakikada Mehmet Ekici'nin soldan kullandığı serbest atışta, top Alex Telles'in ellerine çarparak uzaklaştı. Bu pozisyonda bordo-mavili futbolcular, Brezilyalı'nın topa elle müdahale ettiği gerekçesiyle penaltı itirazında bulundu ancak karar 'devam' oldu. 33 yaşındaki genç hakem birkaç pozisyonda daha yanlış kararlar vererek bordo-mavili taraftarlardan büyük tepki aldı. Taraftarlar sosyal medyada "Bu da penaltı değilse penaltı nasıl olur. Nedir çektiğimiz bu hakemlerlerden" diyerek sert tepki gösterdiler.
Yunus Emre SEL
Jön TüRk

Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Başkent
Mesajlar
33.815
Seslenildi
2159 Mesaj
Etiketlendi
342 Konu
Penaltı güme gitti
21 Nisan 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Bunu hiç unutma Evlat ! Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı;devam edegelen sömürgeceliği ,döktüğü kan,akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur . . .
Aliya İzzetbegoviç
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Aliya İzzetbegoviç
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Normal