Sosyal medyada çok konuşulan paylaşımlarıyla dikkat çeken belediyelerden Balıkesir'in Edremit Belediyesi'nin Başkanı Kamil Saka, Twitter hesabından bir fotoğraf paylaştı.

Paylaştığı fotoğrafta "Güre Hizmet Binası'nda görevli personel arkadaşlarımızdan devam eden çalışmalarımızla ilgili bilgi alıyorum" ifadelerini kullanan Kamil Saka'ya Twitter'da bir kullanıcı, fotoğrafta bir tek kendisinin görünüyor olması nedeniyle "Personel arkadaşlar yıllık izinde galiba başkanım" deyince Kamil Saka'nın verdiği yanıt gülümsetti.
Saka, "Güre'de fazla personelimiz yok, fotoğrafı personel arkadaşımız çekti" yanıtını verdi.
Hürriyet
Farkedmez

Üyelik tarihi
13 Nisan 2016
Bulunduğu yer
Tel'aran'rhiod
Mesajlar
20.014
Seslenildi
1781 Mesaj
Etiketlendi
96 Konu
Belediye Başkanı'nın paylaşımı gülümsetti
07 Haziran 2017
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Hesna bunu beğendi.

1Beğeniler
Normal