Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree7Beğeniler
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
02 Kasım 2016
Yaş
35
Mesajlar
70
Seslenildi
13 Mesaj
Etiketlendi
1 Konu

Standart Cevap: cok üzgünüm

21 Kasım 2016
11

Ben bir size yalan söyledigim icin özürdiledim..Kim ne yapiyorsa yapsin itiraf ettim sadece ..yalanin girdgi baska yer yok .anlayan anlayana da anlatir..ne iliski ne. Kimsedem hic birsey istemiyorum zaten.
Iletilmesi gerekene iletilsin baska derdim yok

Ayrilsalar da ayrilmamis olsalarda ilgilenmiyorum.
Icimdekileri disima vurdum bitti.

Yalan söyledifim sadece Ipek olusum.. dogum tarihim Bu forumda ki durumum. baska birsey degil yazdiklarimda yalana yer yok yok Bu iliski olmaz yok güvensizlik falan hepsi bos.zaten birsey istemiyorum.
@Sezen izmirliyi biliyorsun onun hikayesiydi Bu.

Bu kadar yeter herhal.

Sezen bunu beğendi.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
27 Kasım 2015
Mesajlar
8.927
Seslenildi
744 Mesaj
Etiketlendi
107 Konu
Standart Cevap: cok üzgünüm
21 Kasım 2016
12
Ecem sen cok temiz kalpli birisin. Mutlu olmani dilerim. Kafana takma hicbir seyi.
Negredo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
20 Ekim 2016
Bulunduğu yer
Anadolu Yakası
Mesajlar
1.376
Seslenildi
124 Mesaj
Etiketlendi
66 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: cok üzgünüm
21 Kasım 2016
13
Evet
Ben kıblemi bildikten sonra güneşim her zaman doğacaktır.
Nyenaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
01 Nisan 2015
Bulunduğu yer
"Orada.." (:
Mesajlar
26.918
Seslenildi
1088 Mesaj
Etiketlendi
93 Konu
Ruh Hali
Kotucocuk
Standart Cevap: cok üzgünüm
21 Kasım 2016
14
Iyi niyetli degilsin ecem. Bana saymadigin kalmadi. Ki ben onu senden once bildim. Senden cok once hoslandim. Sonra biseyler oldu onu kaybettim. Geri buldugumda sen coktan onu kesfetmis onda yaralar acmis birakmistin. Ben onu seni hala seviyorsa bile yaralarindan opup iyilestirmek istemistim. Sen oyle agir konustun ki bana. Sonra kalkip geldin ozur diledin ben ne dedim. Ben o dogum gunumu ses kaydiyla kutlayan tatli ecem olarak hatirlayayim seni dedim. Bunu yapmana gerek yoktu.
Sen kaybettin.
Ben senin yuzunden kaybettim.
Ve bir adam bizim yuzumuzden kimbilir ne halde?
Mumkunse bu masum rollerini birak. Sana iyi seyirler.
Bu filmin kotu kadini sendin uzgunum.
Konuyu sonlandiriyorum!
Damla, Jasmina, Deniz ve 1 kişi daha, bunu beğendiler.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.