Ben bir size yalan söyledigim icin özürdiledim..Kim ne yapiyorsa yapsin itiraf ettim sadece ..yalanin girdgi baska yer yok .anlayan anlayana da anlatir..ne iliski ne. Kimsedem hic birsey istemiyorum zaten.
Iletilmesi gerekene iletilsin baska derdim yok 
Ayrilsalar da ayrilmamis olsalarda ilgilenmiyorum.
Icimdekileri disima vurdum bitti.
Yalan söyledifim sadece Ipek olusum.. dogum tarihim Bu forumda ki durumum. baska birsey degil yazdiklarimda yalana yer yok
yok Bu iliski olmaz yok güvensizlik falan hepsi bos.zaten birsey istemiyorum.
@Sezen izmirliyi biliyorsun onun hikayesiydi Bu.
Bu kadar yeter herhal.
Üyelik tarihi
02 Kasım 2016
Yaş
35
Mesajlar
70
Seslenildi
13 Mesaj
Etiketlendi
1 Konu
Cevap: cok üzgünüm
21 Kasım 2016
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Sezen bunu beğendi.

7Beğeniler


Normal