Liverpool zaferi nedeniyle Ankara'da gün boyu keyifli dakikalar yaşayan Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ve yöneticilerin Balıkesir beraberliği sonrası moralleri bozuldu.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, maç sonrası Balıkesirspor ile 2-2 berabere kaldıkları maç ile ilgili olarak; "İki puan çok ucuza gitti. Gereğinden fazla bireysel oynadık" yorumunu yaptı.
Orman, Anadolu Beşiktaşlılar Derneği'nin düzenlediği kahvaltıyaa katıldı. Vanlı Pınar Çiftçi'ye şampiyonluk isteğine, "İnşallah şampiyon olacağız ve burada kutlayacağız" dedi. Ama akşamına iki puan kayıp yaşandı.
(Sabah)
Mehmet


Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Kocaeli.
Mesajlar
4.699
Seslenildi
294 Mesaj
Etiketlendi
37 Konu
Ruh Hali
Fikret Orman: Çok ucuza gitti
02 Mart 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Dert etme,dua et..

Normal