Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi
Ada, Aleyna, Alfredo, Almi, Amellia, Angel, ArtemiS, Ashriel, Autumn, Aytac, bLabLa, Black, bubbleoops, Calanthe, cloe, Cookie, Damla, Dione, Düş, EbruLi, Elif, Elimiel, Gün Batımı, Hayal Perisi, Hayat

Like Tree111Beğeniler
  • Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Damla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
İzmir.
Mesajlar
45.997
Seslenildi
8368 Mesaj
Etiketlendi
235 Konu

Standart Cevap: Benim Gözümden Feysbuk !

27 Haziran 2015
21

blazeofglory Nickli Üyeden Alıntı
Benim Gözümden Feysbuk



İnternet vebasıyla tanıştığımız ilk günleri bugünlerle karşılaştırırsanız ,internetin nasıl bir metamorfoz geçirdiğini çok iyi gözlemlersiniz.

İnternet cafelerin doğuşuyla,bizler için geri dönüşü olmayan bir yol,hayatımızdan çıkaramadığımız bir fenomen haline gelen İnternet , 2000'lerin başında palazlanmaya başlamış, günümüzde ise amacının dışına çıkarak bambaşka mecralara sürüklenmiştir. Feysbuk buna en iyi örnektir.

2004 yılı başlarında Amerika’da iki üniversite öğrencisinin ,Harward öğrencileri için kurmuş olduğu sitenin ,günümüzde 1 milyara yaklaşan kullanıcı sayısına ulaşmış olması, feysbukun nasıl bir fenomen haline dönüştüğünün en büyük kanıtıdır.

Benim ülkemin insanının feysbuka adapte olması zor olmadı elbette. Başlangıçta artık aramaya imtina ettiğimiz eski arkadaşlarımızı görüp, yılların O'na olan özlemimizi azaltmadığını süslü püslü sözlerle yazıp durmalarla başladı feysbuk maceramız.Her bulduğumuz eski dostumuz bizde yeni bir doğum heyecanı yaşatmıştı sanki. Oysa Samimi değildik!

Feysbuk, her türden insana ,her türlü hizmeti veren bir platform oldu.Öyle ki günün her saatini bilgisayar başına geçirmekten sıkılmayan antisosyal insanların türemesine , siyasi propagandasını hiçbir engellemeye maruz kalmadan ballandırarak yapan insanların peydah olmasına ,yorumlarıyla lafı nasıl gediğine koyduğunu dostlarının gözüne gözüne vuranların iflah olmayan egolarının tatmin olmasına ,kahvehane alışkanlılarımızın değişmesine ,oyun diye at,inek,tarla çiftlik işine sokularak rasathane görevlisi muamelesi görmemize,bastırılmış duygularımızı sözlerle,şarkılarla, gönderilen ilan-ı aşklarla dile getirmemize,içimizdeki fotomodeli ortaya çıkarmamıza,neredeyse dini vecibelerimizi bile yerine getirmek için mabet haline getirmemize sebep olan bir platform oldu Feysbuk.

Galiba feysbuk feysbuk olalı böylesi zulüm görmedi!

ogZ

Sevgili Oğuz, hatırlarsan seninle bu konuyu konuşmuştuk.?
Ben, sosyal ağ özürlü biri olarak hiç sevmedim ve hiç sevmeyeceğim.
İyi ki de sevmemişim.
Forumunuz adı altın da, bir facebook açtık.
Onu bile kullanmayı beceremiyorum.
Maalesef bir zulüm haline geldi bütün sosyal ağlar.
Tabii sadece sosyal ağlar diye de bir kısıtlama yapamayız .
O kadar güzel kaleme dökmüşsün ki, bizlere çokta söz bırakmamışsın.
Güzel gönlüne sağlık Oğuz.

Elimiel, Onur, Angel ve 5 kişi daha, bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Years and years.
blazeofglory - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
07 Nisan 2015
Bulunduğu yer
Zonguldak
Mesajlar
531
Seslenildi
278 Mesaj
Etiketlendi
188 Konu
Standart Cevap: Benim Gözümden Feysbuk !
27 Haziran 2015
22
Damla Nickli Üyeden Alıntı
Sevgili Oğuz, hatırlarsan seninle bu konuyu konuşmuştuk.?
Ben, sosyal ağ özürlü biri olarak hiç sevmedim ve hiç sevmeyeceğim.
İyi ki de sevmemişim.
Forumunuz adı altın da, bir facebook açtık.
Onu bile kullanmayı beceremiyorum.
Maalesef bir zulüm haline geldi bütün sosyal ağlar.
Tabii sadece sosyal ağlar diye de bir kısıtlama yapamayız .
O kadar güzel kaleme dökmüşsün ki, bizlere çokta söz bırakmamışsın.
Güzel gönlüne sağlık Oğuz.
Elbette hatırlıorum Damla'cım.
Sosyal ağları tümden reddetmek olmaz . Sosyal ağların girdabına kapılıp antisosyal bir insan haline gelmedikçe faydalı bile diyebilirim bu platform için. Untmamak gerekir ki arap baharı twitter üzerinden başlamıştır. Geziparkı direnişi twitter üzerinden organize edilmişir. Son yıllarda insanların örgütleşmesini global hale getiren bu platforma çok yüklenmemek gerekir .. Ben sadece feysbuk kullanıcılarına takmış durumdayım . Zira feysbuk insani hasta edecek hale geldi benim nezdimde. Yaklaşık 1 yıldır da ben kullanmıorum .
Damla, nesimsek ve Cookie bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SEKA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Haziran 2015
Bulunduğu yer
İstanbul
Yaş
40
Mesajlar
5.084
Seslenildi
220 Mesaj
Etiketlendi
55 Konu
Ruh Hali
Mutlu
Standart Cevap: Benim Gözümden Feysbuk !
27 Haziran 2015
23
blazeofglory Nickli Üyeden Alıntı
Benim Gözümden Feysbuk



İnternet vebasıyla tanıştığımız ilk günleri bugünlerle karşılaştırırsanız ,internetin nasıl bir metamorfoz geçirdiğini çok iyi gözlemlersiniz.

İnternet cafelerin doğuşuyla,bizler için geri dönüşü olmayan bir yol,hayatımızdan çıkaramadığımız bir fenomen haline gelen İnternet , 2000'lerin başında palazlanmaya başlamış, günümüzde ise amacının dışına çıkarak bambaşka mecralara sürüklenmiştir. Feysbuk buna en iyi örnektir.

2004 yılı başlarında Amerika’da iki üniversite öğrencisinin ,Harward öğrencileri için kurmuş olduğu sitenin ,günümüzde 1 milyara yaklaşan kullanıcı sayısına ulaşmış olması, feysbukun nasıl bir fenomen haline dönüştüğünün en büyük kanıtıdır.

Benim ülkemin insanının feysbuka adapte olması zor olmadı elbette. Başlangıçta artık aramaya imtina ettiğimiz eski arkadaşlarımızı görüp, yılların O'na olan özlemimizi azaltmadığını süslü püslü sözlerle yazıp durmalarla başladı feysbuk maceramız.Her bulduğumuz eski dostumuz bizde yeni bir doğum heyecanı yaşatmıştı sanki. Oysa Samimi değildik!

Feysbuk, her türden insana ,her türlü hizmeti veren bir platform oldu.Öyle ki günün her saatini bilgisayar başına geçirmekten sıkılmayan antisosyal insanların türemesine , siyasi propagandasını hiçbir engellemeye maruz kalmadan ballandırarak yapan insanların peydah olmasına ,yorumlarıyla lafı nasıl gediğine koyduğunu dostlarının gözüne gözüne vuranların iflah olmayan egolarının tatmin olmasına ,kahvehane alışkanlılarımızın değişmesine ,oyun diye at,inek,tarla çiftlik işine sokularak rasathane görevlisi muamelesi görmemize,bastırılmış duygularımızı sözlerle,şarkılarla, gönderilen ilan-ı aşklarla dile getirmemize,içimizdeki fotomodeli ortaya çıkarmamıza,neredeyse dini vecibelerimizi bile yerine getirmek için mabet haline getirmemize sebep olan bir platform oldu Feysbuk.

Galiba feysbuk feysbuk olalı böylesi zulüm görmedi!

ogZ

Hocam öncelikle selamlar tebrik ederim mukemmel bir konuya değinmişssiniz.Evet kendimde yaklaşık uzun süredir kullanıyorum ama hakkaten insanı sosyallikten uzaklaştırıyor gerçekten..Evet yerine göre düzgün ce kullanilabilir ama ne yazıkki 2004 de kuran o iki arkadaş suanda biz her girdiğimizde arama motoruna "facebook" yazdıgımızda dünya para kazanıyorlar ki ayrıca facebook amacından ne yazıkki sapmış durumda..Kalemine sağlık tekrardan hocam..
Jön TüRk, nesimsek ve blazeofglory bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
  • Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj