Arkadaslar forum sahibimiz @Damlanin istegi uzerine yeni bi ozellik yaptik foruma.emek veren arkadaslarimiz icin duyurmak istedim.artik misafirler yani uye olmayanlar yada nickine girmeyenler disaridan sag tusla kopyalama yapamicak.bunu ozellikle kendi calismalariniz bolumundeki emekler icin yaptik.tabi emegin ayrimida olmaz.yani kisacasi artik emekleriniz koruma altinda bi nebzede olsa.tabi gecilemicek bi onlem degil.fakat en azindan emek hirsizligini biraz engeller.ilerde bunu biraz daha ozel hale getirebiliriz.mesela 50 mesaj altindakilerde kopyalama yapamaz gibi yapabiliriz.onerilerinizi yapabilirsiniz.iyi forumlar keyifli paylasimlar.
Sarp
Database Manager

Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
Guantanamo
Mesajlar
152
Seslenildi
176 Mesaj
Etiketlendi
17 Konu
Misafirler icin sag tus yasagi
12 Şubat 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

22Beğeniler


Normal