Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi
Ahfa, aliy, Alize, Arieh Ahiezer, Ashriel, blazeofglory, Coffee Queen, Coldman, Cookie, DeLifisek, Dua ', Düş Bozumu, döngüsel, Elimiel, Ely, Emily, erhan1907, Exodus, Fearless, Filinta, Firari, Flora, Francisco, Furkan, Futbolcu

Like Tree44Beğeniler
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Bishamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
25 Kasım 2016
Mesajlar
1.770
Seslenildi
141 Mesaj
Etiketlendi
54 Konu

Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''

25 Mayıs 2017
31

Penia Nickli Üyeden Alıntı
Kolay gelsin
Teşekkürler.

1) Bir insanda en çok nelere dikkat edersin?
Davranışlarında ki doğallık ve samimiyete.

2) Seninle arkadaşlık kurucak olan insan nasıl biri olmalı?
Doğal ve içten olmalı.

3) Hiç aşık oldunmu? Aşk nedir sence?
Olduğumu düşünmüyorum. O yüzden nedir ne değildir bilemiyeceğim.

4) ıssız bir adaya düşsen yanına kimleri alırsın?
Ailem olsa kafi.

5) Forumunuzda sevdiğin 3 üye?
Forumda @ZeiBack @Hesna ve @Damla yakın geliyor.

Damla, Penia, Hesna ve 1 kişi daha, bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bishamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
25 Kasım 2016
Mesajlar
1.770
Seslenildi
141 Mesaj
Etiketlendi
54 Konu
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
25 Mayıs 2017
32
ZeiBack Nickli Üyeden Alıntı
gitmeden bikaç soru daha sorayım

samimiyetsiz samimiyetler bulaşıcımıdır?
Bulaşıcıdır, kötü bir görüntü oluşturuyor keşke fark etseler.

insanlar bu kadar kuyuyu napacak?
Kendi mezarlarımız olur.

hayatını negatifler ve birilerini küçük görme üzerine kuran sefillerin sonu ne olur?
Kendilerine çöpten bir dünya yaratırlar ve o çöpte çürürler.

bunca karmaşa neden..sadeleşmek bu kadar zormu
Karmaşık olanlara sormak lazım, sade olmak zor mudur?

daha önce aşkı yaşamamış bihaber bir insana öğretmekmi lazım aşkı sokmakmı lazım
Bence kendi haline bırakmak lazım bazen ne kadar öğretmeye istekli olsanda karşındaki hazır değilse olmaz.

sıdıka tarzı bir yaşam çekirdekten emekli olabilirmi?
Sıdıka dizisi vardı bir zaman hey gidi, özlemişim.

güven sorunu yaşayan insanların asıl sorunu kendileri olabilirmi?
Kesinlikle hayatlarında yaşadıkları yüzünden kendi kabuklarına çekilmedir. Herkes aynı değildir bunu anlamak zor.

bitkisel bir hayatı yaşamak zorunda olanlara güneş olurmusun?
Olmam, yağmur benim tarzım.

hitabeti olmayan hatta kısır olanlara çene yorarmısın
Yok ya ben uğraşmayı sevmiyorum anlamayacağını bildiğim birine çene yoramam.

bugün sevenlerin yarın nefret edeceğini öğreneli kaç yıl oldu?
Öğrensek bile hatalarımızdan yeterince ders çıkardığımızı düşünmüyorum.

kişiliğin kalitesini nerden anlarsın?
Hareketlerinden anlarım, herkes kendisine yakışanı yapıyor.

hayatın kriptolarını nerede saklıyorsun?
Saklama amacım olmasada kendimi anlatmayı sevmiyorum sanırım. Hepsi bende gizli.

beni seviyormusun?
Seviyorum beyfendi.
Mr Hyde bunu beğendi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
11 Eylül 2015
Yaş
39
Mesajlar
9.036
Seslenildi
696 Mesaj
Etiketlendi
106 Konu
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
26 Mayıs 2017
33
Günaydın Bishamon

Zamana güvenir misin... evetse neden, hayırsa neden..
Sana göre insanı bozan şey nedir..
Insanin kendisini yetiştirmesinin en öncelikli yolu nedir..
Yaşamı değerli yapan şey..
Kimdir mutlu..
Kimdir mutsuz..
Herkes çok seviyorsa bu gidenler kim...
Herkes iyiyse ve hakliysa bu kötülükler nereden geliyor..
Kendilerini aşırı önemseyen insanlar sevgi eksikliği yaşayan insanlar midir..
Çok kitap okumanın insanı yalnizlastirdigini düşüyor musun..
Okumayan insan cahil de okuyan insan niye cahil..
Neyin farkina varmaliyiz..
Sevdiğini mi seni seveni mi tercih edersin..
Seven kıskanır mı..
Empati yapmalı mi..
Bishamon bunu beğendi.
youtu.be/OD3F7J2PeYU
Bishamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
25 Kasım 2016
Mesajlar
1.770
Seslenildi
141 Mesaj
Etiketlendi
54 Konu
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
27 Mayıs 2017
34
Hesna Nickli Üyeden Alıntı
Günaydın Bishamon

Zamana güvenir misin... evetse neden, hayırsa neden..
Hem güvenirim hem güvenmem.
Güvenirim insan her zaman dibe vurmaz elbet bir noktada yükselişe geçer. Güvenmem sürekli iyi şeylerin olacağını da düşünemem bir yerden bizi yine yaralar.Temkinli olmak en iyisi.

Sana göre insanı bozan şey nedir..
Egosudur. Birilerine kendini beğendirme çabası insanı olduğundan farklı bir duruma sokuyor. Bu samimiyetsizliği sevmiyorum.

Insanin kendisini yetiştirmesinin en öncelikli yolu nedir..
Kendini tanımasıdır. Kendini tanıyan insan eksikliğini kabul eden bu noktada onları yetiştirmeye çalışmalıdır.

Yaşamı değerli yapan şey..
Güzel günleri bekleme umudu.

Kimdir mutlu..
Ailesiyle, sevdikleriyle birlikte sağlıklı insandır mutlu.

Kimdir mutsuz..
Bencil insandır.

Herkes çok seviyorsa bu gidenler kim...
Elbet biri çok sevmiyordur. İnsanlar duygularını abartmakta çok iyi. Duygularını tartmadan konuşuyorlar.

Herkes iyiyse ve hakliysa bu kötülükler nereden geliyor..
Ben herkesin iyi ve haklı olduğunu düşünmüyorum elbet içinde sadece bizlere göstermediği bir yanı vardır.

Kendilerini aşırı önemseyen insanlar sevgi eksikliği yaşayan insanlar midir..
Başkaları sevmiyorsa ben kendimi severim. Aslında fena fikir değil bencillik noktasını aşmadan.

Çok kitap okumanın insanı yalnizlastirdigini düşüyor musun..
Bir toplumda geçipte köşeye kitap okuyor kendini soyutluyorsa evet düşünüyorum. Bazen yalnızlık iyidir ama.

Okumayan insan cahil de okuyan insan niye cahil..
Okumaktan ziyade kendini geliştirmediklerinden o cahiller.

Neyin farkina varmaliyiz..
Hayatın güzel olduğunun.

Sevdiğini mi seni seveni mi tercih edersin..
İkisi de karşılıklı olsun lütfen.

Seven kıskanır mı..
Ben kıskanırım.

Empati yapmalı mi..
Empati yapmalı ama sempatiye döndürmeden.

Teşekkürler Hesna.
Hesna bunu beğendi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
13 Aralık 2016
Mesajlar
15.133
Seslenildi
807 Mesaj
Etiketlendi
76 Konu
Ruh Hali
Utangac
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
27 Mayıs 2017
35
bende seni seviyorum
en sevdiğin ikili?
en sevdiğin üçlü?
en sevdiğin dörtlü
neden özletiyorsun kendini?
kasıtlımı yapıyorsun yoksa farkındamı değilsin?
boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?
ten rengin?
ayak numaran?
günlük hayatta ne tarz giyiniyorsun
özel bir geceye gidiyorsun..ne tarz giyinirsin
sana en yakışan renk?

Bishamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
25 Kasım 2016
Mesajlar
1.770
Seslenildi
141 Mesaj
Etiketlendi
54 Konu
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
27 Mayıs 2017
36
ZeiBack Nickli Üyeden Alıntı
bende seni seviyorum
Sağolasın.p

en sevdiğin ikili?
@Zeiback @Filinta

en sevdiğin üçlü?
Güne hitaben ramazan, oruç ve sahur diyeyim.

en sevdiğin dörtlü
Dört kalabalık oluyor bence.p

neden özletiyorsun kendini?
Özleyenim olduğunu düşünmüyordum.

kasıtlımı yapıyorsun yoksa farkındamı değilsin?
Farkında değilim ama bundan sonra kasıtlı yapabilirim.p

boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?
Arkadaşlarımla zaman geçiririm ya da dizi izlerim.

ten rengin?
Beyaz ama yazın esmere döner.

ayak numaran?
37.

günlük hayatta ne tarz giyiniyorsun
Okula giderken daha resmi spor arası.

özel bir geceye gidiyorsun..ne tarz giyinirsin
Şık bir kombin.

sana en yakışan renk?
Siyah.

Mr Hyde bunu beğendi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
13 Aralık 2016
Mesajlar
15.133
Seslenildi
807 Mesaj
Etiketlendi
76 Konu
Ruh Hali
Utangac
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
29 Mayıs 2017
37
mutluluğun süresi varmı?
nelerden korkarsın?
bana bi hediye almak istesen bu ne olur?
insanın kendine yaptığı en büyük kötülük?
bu ülkede kadınların yaşadığı en büyük zorluk?
bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyorsun
her maskenin bir insanı varmı
en sevdiğin masken
neden bu avatar


Bishamon bunu beğendi.
Bishamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
25 Kasım 2016
Mesajlar
1.770
Seslenildi
141 Mesaj
Etiketlendi
54 Konu
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
29 Mayıs 2017
38
ZeiBack Nickli Üyeden Alıntı
mutluluğun süresi varmı?
Kişiye bağlı bence o. Bazı insanlar var yaşadığının mutluluğunu uzun süre taşır bazıları var çok mutluyum kesin kötü bir şey olacak deyip mutsuzluğu çağırır.

nelerden korkarsın?
Arı fobim var, sokunca bayılıyorum.

bana bi hediye almak istesen bu ne olur?
Güzel bir günübirlik doğa turu.

insanın kendine yaptığı en büyük kötülük?
Keşkelerin içinde boğulmak. Cesur olup keşke dememeli bence insan.

bu ülkede kadınların yaşadığı en büyük zorluk?
Kadın olmak yeterince zor.

bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyorsun
Güzel değilim.

her maskenin bir insanı varmı
Evet, bazıları farkında değil ama her insanın bir yanı o maskeyle gizli.

en sevdiğin masken
Çok mutluyum lalalala laaaaaaay.

neden bu avatar
Beni iyi saklıyor ve yansıtıyor bence.
Yakışmıyor mu?


Mr Hyde bunu beğendi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Damla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
İzmir.
Mesajlar
45.997
Seslenildi
8368 Mesaj
Etiketlendi
235 Konu
Standart Cevap: 84. Haftanın Çok Bilmişi: ''Bishamon''
30 Mayıs 2017
39
84. haftanın çok bilmişi olan, @Bishamon'ın süresi sona ermiştir.
Katılımları için herkese ve cevapları için, sevgili @Bishamon'a sonsuz teşekkür ederiz.
Penia, Nutella ve Bishamon bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Years and years.
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj