Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree71Beğeniler
  • Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine

Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''

05 Mart 2015
21

Damla Nickli Üyeden Alıntı
Hayırlı olsun.

- Sorgulamanın ilk adımı soru sormaktır. Çünkü, her güzel buluşun ve kazanımın gerisinde bir soru yatar. Felsefe soruları da her zaman uyanık ve bizi ayık tutan sorular mıdır.?
- Kimin gözüyle hayata bakıyorsunuz.?
- Sizce, kimler kendisini paramparça etmeden yenilemiştir.?
- Hayat bir tiyatro salonu, hepimiz bilerek, yada bilmeyerek rollerimizi oynuyoruz.
Sen, kendini bu tiyatro sahnesinin neresinde görüyorsun.?
(Sanırım ben bu soruyu herkese soracağım.)
- Forumunuz hakkın da düşünceleriniz.?

Şimdiden teşekkür ederim.
- Sorgulamanın ilk adımı soru sormaktır. Çünkü, her güzel buluşun ve kazanımın gerisinde bir soru yatar. Felsefe soruları da her zaman uyanık ve bizi ayık tutan sorular mıdır.?
Felfese pek bilgi sahibi olduğum bir alan değil. Bu soru hakkında pek bir fikrim yok.
- Kimin gözüyle hayata bakıyorsunuz.?
Kendi gözümle baktığımı düşünüyorum.
- Sizce, kimler kendisini paramparça etmeden yenilemiştir.?
Hiç bir fikrim yok. Çok zor soruyorsun. Hep çalışmadığım yerlerden çıktı.
- Hayat bir tiyatro salonu, hepimiz bilerek, yada bilmeyerek rollerimizi oynuyoruz.
Sen, kendini bu tiyatro sahnesinin neresinde görüyorsun.?
Kendi hayatımın başrolündeyim.
- Forumunuz hakkın da düşünceleriniz.?
Üye olma sebebim @Asrevya'nın burada olmasıydı. @Asrevya Forumunuz.com'un gözbebeği... Sanırım bundan kaynaklı olarak da saygı ve sevgi ön planda... Adminlerimiz gayet iyi niyetli... Gayet iyi gidiyoruz henüz yolun başunda olmamıza rağmen... Daha da büyüyeceğiz inşallah...

Damla ve Elif bunu beğendiler.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
22
Elimiel Nickli Üyeden Alıntı
1 - sizce aşkım bir rengi varmıdır.2- nasıl bir öğretmensiniz3- forumda en değer verdiğiniz üyelerGelcem yine gelcem
1 - sizce aşkım bir rengi varmıdır.
Aşk soyur bir olgu olduğu için rengi yoktur.

2- nasıl bir öğretmensiniz
Branşım itibariyle sabırlı bir öğretmenim. Matematik sevilmeyen bir ders olduğu için öğrenciler çok zorlanıyor. Bu durumda sabır çok önemlidir.

3- forumda en değer verdiğiniz üyeler @Exodus, @Asrevya, @Damla, @CaeLia, Virtue ve sen...

Diğer soruları okuldan gelince cevaplayacağım.
Damla bunu beğendi.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
Damla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
İzmir.
Mesajlar
45.997
Seslenildi
8368 Mesaj
Etiketlendi
235 Konu
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
23
Daha kolay sorularda sorabilirim sevgili @Almora.
Cevaplar için teşekkür ederim.
Meltem, Mezarkabul ve Elif bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Years and years.
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
24
Juliette Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba
Öncelikle nickinizin anlamını sormak istiyorum. Neden bu nick?
Forum hayatınız süresince en çok hangi nickleri kullandınız?
İlk forumunuzu hatırlıyor musunuz?
İsim seçme hakkınız olsaydı, bu ne olurdu?
Sizce, sen değiştin cümlesinin altında ne yatar?
Hangi mevsim ve neden?
Hayatı planlar mısınız? Evet ise 5 yıl sonra ne olmasını dilerdiniz?
Hayatınız boyunca yaşadığınız bir pişmanlığınız var mı?
Keşke mi İyiki mi? Ya da şöyle belirteyim. Keşkeleriniz ve İyikileriniz bir köprüde karşılaşsa hangisi galip gelir?
Rutinleşmiş bişey varmı hayatında?

Daha çoğaltabilirim ama sohbet kıvamında olsun diye biraz azınlıkta tuttum sorularımı. Aklıma ilk olarak gelenler bunlar, daha sonra yine gelirim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Öncelikle nickinizin anlamını sormak istiyorum. Neden bu nick?
Almora sevdiğim yerli bir senfonik metal grubu... Bu kullanıcı adını ilk kullandığım forumda internet serüvenimin en güzel günlerini yaşadım. Bundan dolayı en sık kullandığım kullanıcı adıdır.
Forum hayatınız süresince en çok hangi nickleri kullandınız?
İlk ceeet kullanıcı adıyla forumlara üye oldum ama fazla kullanmadım. O kullanıcı adını aktif olmadığım forumlarda kullanıyordum. Sonra mezarkabul kullanıcı adını kullanmaya başladım. Almora'dan sonra en çok tercih ettiğim kullanıcı adıdır. Masalcı da bir dönem favori kullanıcı adımdı. Son iki yıl içinde sıkça kullandığım isimlerden birisi de cortnek'tir.
İlk forumunuzu hatırlıyor musunuz?
Bir mp3 forumu idi ve 2005 yılı idi. Oraya sadece mp3 indirmek için üye olmuştum. Forum Oyunları ile ilk orada tanıştım. Her gün aksatmadan forum oyunlarına yazıyordum. O zamana kadar sohbetin sadece chat odalarında yapılabileceğini sanıyordum. Sonra forumlarda daha eğlenceli ve daha samimi sohbetlerin yapıldığını gördüm.
İsim seçme hakkınız olsaydı, bu ne olurdu?
Yine Çetin olurdu. Çok seviyorum ismimi, beni yansıttığını düşünüyorum.
Sizce, sen değiştin cümlesinin altında ne yatar?
Bence zaman, mekan ve durumlar değişmiştir. Ben değişmem, gelişirim.
Hangi mevsim ve neden?
Yaz, çünkü tatil oluyor.
Hayatı planlar mısınız? Evet ise 5 yıl sonra ne olmasını dilerdiniz?
Eskiden planlamazdım ama artık evliyim. Planlamak zorundayım. 5 yıl sonra eşimle gezip tozabilmeyi umut ediyorum.
Hayatınız boyunca yaşadığınız bir pişmanlığınız var mı?
Evlenir evlenmez ev almak. Birden büyük bir borç yükünün altına girdim. Eşimle balayına bile gidemedik.
Keşke mi İyiki mi? Ya da şöyle belirteyim. Keşkeleriniz ve İyikileriniz bir köprüde karşılaşsa hangisi galip gelir?
İyi ki galip gelir... Bazı pişmanlıklarıma rağmen mutlu bir yaşamım var.
Rutinleşmiş bişey varmı hayatında?
Hayatım tamamen rutine bindi. Hafta içi okul, hafta sonu evde otur.

Jasmina, Elif ve RaMSeS bunu beğendiler.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
25
CaeLia Nickli Üyeden Alıntı
Tebrik ederim @Almora hocam.

Hayatınızda unutamadığınız bir anınız varmı ..

kolay gelsin
Bunu atlamışım... Özür dilerim...

İlkokul 4. sınıftaydım. Okulumuz birleştirilmiş sınıflı idi. 5. sınıflarla birlikte ders işliyorduk. Dilbilgisi yazılısı olduk. 4 ve 5. sınıflardan benim dışımda alınan en yüksek not 3 iken ben 5 almıştım. Çok mutlu olmuştum.
Damla ve Elif bunu beğendiler.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
RaMSeS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
02 Mart 2015
Bulunduğu yer
Mahsus Mahal
Mesajlar
244
Seslenildi
105 Mesaj
Etiketlendi
18 Konu
Ruh Hali
Inspired
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
26
Tebrikler @Almora
Avatarında kullandığın Basilisk Animesinden yola çıkarak Yashamaru ve Hotarubi ilişkisinde seni etkileyen duygu yoğunluğu neydi?
Sonsuzluk mu Sınırsızlık mı?
Meta olarak en çok merak ettiğin unsur nedir?
Tarihte hangi devirde ve hangi medeniyette yaşamak isterdin?
Damla ve Elif bunu beğendiler.
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
27
Prenses Nickli Üyeden Alıntı
Hayırlı olsun.

Nasıl bi ruh haline sahipsin?
Yalan söyler misin?
İhanet ettin mi?
İhanete uğradın mı?
Olmazsa olmazların var mı?
Beşiktaş'ın gidişatı hakkında ne düşünüyorsun?
Dostluk?
Saygı?
Sevgi?
Sanaldaki insanlara güvenir misin?
Kolay güvenebilir misin?
Neleri asla affetmezsin?

Teşekkürler
Nasıl bi ruh haline sahipsin?
Şu anda sakin bir ruh haline sahibim...
Yalan söyler misin?
Ciddi olarak söylemem... Yalan söylemişsem şaka yapmak için söylemişimdir.
İhanet ettin mi?
Etmediğimi düşünüyorum.
İhanete uğradın mı?
Çok defalar...
Olmazsa olmazların var mı?
Kola, bilgisayar, müzik, para, eşim ve mutluluk...
Beşiktaş'ın gidişatı hakkında ne düşünüyorsun?
Güzel ve keyif veren bir oyun oynuyor. Bir taraftan avrupa, bir taraftan lig... İkisini bir arada götürebilmek kolay değildir. Hele ki takımınızda kadro genişliği yoksa. Beşiktaş da bunun sıkıntısını yaşıyor.
Dostluk?
Güven
Saygı?
Olmalı
Sevgi?
Eşim...
Sanaldaki insanlara güvenir misin?
Çoğu zaman güvenirim. Uğradığım ihanetlerin bir çoğu da bundandır.
Kolay güvenebilir misin?
Ne zor ne de kolay...
Neleri asla affetmezsin?
İhaneti...
Damla ve Elif bunu beğendiler.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
28
Damla Nickli Üyeden Alıntı
Daha kolay sorularda sorabilirim sevgili @Almora.
Cevaplar için teşekkür ederim.
Felsefe olmasın mümkünse... Çünkü felsefe hakkında bilgi sahibi değilim. Felsefe ile ilgili hiçbir eğitim almadım.
RaMSeS Nickli Üyeden Alıntı
Tebrikler @Almora
Avatarında kullandığın Basilisk Animesinden yola çıkarak Yashamaru ve Hotarubi ilişkisinde seni etkileyen duygu yoğunluğu neydi?
Sonsuzluk mu Sınırsızlık mı?
Meta olarak en çok merak ettiğin unsur nedir?
Tarihte hangi devirde ve hangi medeniyette yaşamak isterdin?
Avatarında kullandığın Basilisk Animesinden yola çıkarak Yashamaru ve Hotarubi ilişkisinde seni etkileyen duygu yoğunluğu neydi?
Avatarımdakiler Gennosuke ve Oboro... Basilisk animesinin henüz 16. bölümündeyim. Yashamaru, Kouga Seamon ve Gyobu trafından öldürülünce... Hotarubi yağmurda onun gelmesini bekler... Kouga Seamon, Yashamaru'nun kılığında karşısına çıkınca çok mutlu olur ama daha sonra kandırıldığını fark edince gözünü intikam hırsı bürümüştür.
Sonsuzluk mu Sınırsızlık mı?
İkisini de istemem... İkisi de sıkıcı olur.
Meta olarak en çok merak ettiğin unsur nedir?
Yine mi felsefe? Hep en zayıf noktamdan vuruyorsunuz.
Tarihte hangi devirde ve hangi medeniyette yaşamak isterdin?
Yaşadığımız devirden başka devire uyum sağlayabileceğimi sanmıyorum.
Damla, Elif ve RaMSeS bunu beğendiler.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
29
Almora Nickli Üyeden Alıntı
Felsefe olmasın mümkünse... Çünkü felsefe hakkında bilgi sahibi değilim. Felsefe ile ilgili hiçbir eğitim almadım.

Avatarında kullandığın Basilisk Animesinden yola çıkarak Yashamaru ve Hotarubi ilişkisinde seni etkileyen duygu yoğunluğu neydi?
Avatarımdakiler Gennosuke ve Oboro... Basilisk animesinin henüz 16. bölümündeyim. Yashamaru, Kouga Seamon ve Gyobu trafından öldürülünce... Hotarubi yağmurda onun gelmesini bekler... Kouga Seamon, Yashamaru'nun kılığında karşısına çıkınca çok mutlu olur ama daha sonra kandırıldığını fark edince gözünü intikam hırsı bürümüştür.
Sonsuzluk mu Sınırsızlık mı?
İkisini de istemem... İkisi de sıkıcı olur.
Meta olarak en çok merak ettiğin unsur nedir?
Yine mi felsefe? Hep en zayıf noktamdan vuruyorsunuz.
Tarihte hangi devirde ve hangi medeniyette yaşamak isterdin?
Yaşadığımız devirden başka devire uyum sağlayabileceğimi sanmıyorum.

Güzel terletmiş arkadaşlarımız @Almora
Çok güzel sorular,çok hoş yanıtlar)

''Aileye vefa neden önemlidir?'' diye sorsam?

Teşekkür ederim arkadaşım
Mezarkabul bunu beğendi.

Hayatın ağıtını bilenler anlar ancak.
Değeri değere değen kavrar.




Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.







Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Yaş
45
Mesajlar
4.274
Seslenildi
357 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Ruh Hali
Fine
Standart Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
05 Mart 2015
30
Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Güzel terletmiş arkadaşlarımız @Almora
Çok güzel sorular,çok hoş yanıtlar)

''Aileye vefa neden önemlidir?'' diye sorsam?

Teşekkür ederim arkadaşım
Varlığımızın sebebidir onlar... Bu yaşıma, işime onların sayesinde sahip oldum.
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
  • Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj