Merhaba,
Hangi anime karakteri favorin ,niçin?
Animeler de hayatın bir yansıması olabilir mi?
Teşekkürler @Almora
Asrevya

Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu
Cevap: 3. Haftanın Çok Bilmişi: ''Almora''
08 Mart 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Damla ve Mezarkabul bunu beğendiler.
Değeri değere değen kavrar.
Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.

71Beğeniler



Hybrid-Şeklinde