Delinin biri berbere girer ve berbere sorar:
- Burada ekmek var mı?
- Yok.
- Burada ekmek var mı?
- Yok.
- Burada ekmek var mı?
- Yok!
- Burada ekmek var mı?
- Yok dedik ya kardeşim!
- Ekmek var mı?
- Eğer bir daha sorarsan seni duvara çivilerim.
- Burada çivi var mı?
- O da yok!
- Burada ekmek var mı?..
kaska12

Üyelik tarihi
17 Mart 2017
Yaş
33
Mesajlar
156
Seslenildi
13 Mesaj
Etiketlendi
0 Konu
Burada ekmek var mı?
03 Mart 2020
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter



Ağaç şeklinde