Türkiye Futbol Federasyonu, geçen hafta oynanan karşılaşmasında taraftara bedava bilet vererek tribüne alan Erciyesspor'a faturayı kesiyor...
yönetimi, Spor Toto Süper Lig'in 25. haftasında oynanan Çaykur Erciyesspor maçına gelen taraftarlara sucuk ekmek, bedava bilet ve bin adet forma vaadinde bulunmuştu. Yönetim, bu vaadi gerçekleştirerek aynı karşılaşmada taraftara sucuk ekmek, bedava bilet ve forma dağıttı. Türkiye Futbol Federasyonu, Kayseri Erciyesspor'u bu nedenle PFDK'ya sevk etti. Konuyla ilgili TFF'nin resmi internet sitesinde şu açıklama yer aldı:
"SUAT ALTIN İNŞAAT KAYSERİ ERCİYESSPOR Kulübü'nün 21.03.2015 tarihinde oynanan SUAT ALTIN İNŞAAT KAYSERİ ERCİYESSPOR - ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki "çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca, "saha olayları" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 52. maddesi ve "usulsüz seyirci alınması" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir."
Mehmet


Üyelik tarihi
08 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Kocaeli.
Mesajlar
4.699
Seslenildi
294 Mesaj
Etiketlendi
37 Konu
Ruh Hali
TFF, Kayseri Erciyesspor'a faturayı kesiyor
24 Mart 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Dert etme,dua et..

Normal