Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree2Beğeniler
  • 1 Post By Negredo
  • 1 Post By Deniz
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Negredo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
20 Ekim 2016
Bulunduğu yer
Anadolu Yakası
Mesajlar
1.376
Seslenildi
124 Mesaj
Etiketlendi
66 Konu
Ruh Hali
Mesgul

Post Düş Macunu

24 Ekim 2016
1

Kekik kokusu duydum
Kekik kokusu koynunda huysuz gecenin
Uyandım birden bire
Haydi dedim yüreğim gidelim bu şehirden
Yorgunum;
Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var.
Ama yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına düşmanlarım ulaşamazlar

Selamun aleyküm...

Deniz bunu beğendi.
Ben kıblemi bildikten sonra güneşim her zaman doğacaktır.
Negredo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
20 Ekim 2016
Bulunduğu yer
Anadolu Yakası
Mesajlar
1.376
Seslenildi
124 Mesaj
Etiketlendi
66 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: Düş Macunu
24 Ekim 2016
2
Feride gecekondudan komşumdu benim. Ara sıra sabahları denk gelirdik. Kocasını hiç görmedim. Zaten bırakmış gitmiş oç. O yanında ki çocuk var ya, öyle bir kaç defa gülümsedi bana. Bir garip oldum. Ben de babasız büyüdüm, koydu yani harbiden koydu amirim. Ben Feride'ye hiç yan gözle bakmadım, yani bizim mahalle de zaten olmaz öyle şeyler. Yani rahatsız etmek istemedim bakmadım işte. Bir dozerler geldiğin de o gözle baktım, o da bana öyle baktı. Napıcam ben ya?
Ben kıblemi bildikten sonra güneşim her zaman doğacaktır.
Negredo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
20 Ekim 2016
Bulunduğu yer
Anadolu Yakası
Mesajlar
1.376
Seslenildi
124 Mesaj
Etiketlendi
66 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: Düş Macunu
24 Ekim 2016
3
Biz çok normal adamlar değiliz, sizin de çok normal olduğunuz söylenemez. Dünya da herkes anormal sanki, belki de hepimiz normaliz. Yanlış zamanda yanlış yerde. Ya kusura bakma insan eline kalemi alınca değişik şeyler yazmak istiyor, ben pek anlamam bu işlerden. Sana o kadar çok mektup yazmayı denedim ki, bir yerden sonra hep yırttım. Bu sefer üşeniyorum, herhalde sana gönderemeyeceğim için, daha doğrusu bira içerek yazdığım için utandım. Kim bilir orada hava nasıl, kim bilir neleri özledin? Biraz salakça olacak ama burası da çok boktan. Sanki herkes katil ya da herkes yalnız. Burdan çok fazla farkımız yok. Aslında var biz daha geniş alanlarda yürüyüp daha fazla görüşme hakkına sahibiz. En büyük fark bu heralde. Beni burada ayakta tutan dostlarım, seni de umarım bir şeyler ayakta tutuyordur. Ama eminim benden daha fazla sevenin var. Ben mücadele etmeyi senin kadar bilmiyorum. Mücadele edenlerin peşindeyiz kimi zaman. Ben senden hoşlandım, ben çok iyi vakit geçirdim seninle çok güzelsin. Sana hislerimi nedense en kötü cümlelerle anlatıyorum hep ya, Ya gerçekten sevmeyi bilmiyorum ben, ya da ne bileyim bir tuhaf oluyorum. Yüz yüze geldiğimiz de bu mektubu sana vermek isterim, ama biliyorum utanıcam ve veremiyeceğim. Olsun sana yazmasaydım içimde kalırdı. Sen orada ben burada, sen içeride ben dışarı da ya öyle işte. Yine yazamadım.
Ben kıblemi bildikten sonra güneşim her zaman doğacaktır.
Negredo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
20 Ekim 2016
Bulunduğu yer
Anadolu Yakası
Mesajlar
1.376
Seslenildi
124 Mesaj
Etiketlendi
66 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: Düş Macunu
24 Ekim 2016
4
Ben kıblemi bildikten sonra güneşim her zaman doğacaktır.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
14 Ekim 2016
Bulunduğu yer
İnsan-ı kâmil
Mesajlar
10.971
Seslenildi
595 Mesaj
Etiketlendi
71 Konu
Ruh Hali
Ruhsuz
Standart Cevap: Düş Macunu
24 Ekim 2016
5
Hayırlı olsun . Dolu dolu olacak her zamanki gibi. )
Negredo bunu beğendi.
Negredo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
20 Ekim 2016
Bulunduğu yer
Anadolu Yakası
Mesajlar
1.376
Seslenildi
124 Mesaj
Etiketlendi
66 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: Düş Macunu
26 Ekim 2016
6
O kadar !

Ben kıblemi bildikten sonra güneşim her zaman doğacaktır.
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.