Kardeş bunu buraya bırakayım öncelikle.
Kendisi için konu açılmamış gördüm belki vardırda benim körlüğümdendir. :d varsada yönetici arkadaşlar gereğini yapar sanırım.
Neyse, severim güzel düşünen insanları, farklı tarafından bakanları, kendi çizgisini bozmayanları.
Ara sıra karalasa da kurduğu güzel cümlelerle yerinde ve zamanında yaptığı espirilerle forumda değerli bi insan.
Özelliklede günlüğünü okurken keyif alıyorum.
Güzel günler gör kardeş : )
Filinta

Üyelik tarihi
13 Aralık 2016
Mesajlar
7.679
Seslenildi
1114 Mesaj
Etiketlendi
105 Konu
Ruh Hali
hıhım
19 Ocak 2017
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

19Beğeniler

bi öpücük bırakıyorum yanlış anlaşılmasın :ddd 






Normal