Arkadaşlar o zamanlar bizim evde internet yoktu , küçücük çocuktum 
Amcaoğlu bana msn adresi alacak
bakıyoruz ne olsun diye
o zamanlar da serserinim gibi bir sarkı vardı o olsun istemiştim ama
oluşturduğumuz adres
serseri_55_90@hotmail.com
çok güzel oldu değil mi 55 Samsun 90 da doğum yılım
bu işin özel kısmı bir de komik kısmı var :d
internet konuştuğum kişiye vermiştim bir keresinde
bayan olduğuma inandıramamıştım
baktım inanmadı cam ac cam ac diye tutturmuştu
bizim amcaoğlu cok güzel cam açıp bir de hareket çekmişti 
al sana serseri demişti 
Mavi

- Geçimsiz -

Üyelik tarihi
07 Eylül 2016
Bulunduğu yer
Cey City
Mesajlar
130
Seslenildi
29 Mesaj
Etiketlendi
34 Konu
Ruh Hali
İlk msn adresim
08 Eylül 2016
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
" ama insan kalbinin içindedir "

15Beğeniler




Normal