Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi
Arif, Asrevya, blazeofglory, Cookie, Damla, Firari, Kei, Lothlorien, Maleficent, MURAT GÜNEŞ, nesimsek, Penia, Religious, SEKA, VisherA

Like Tree115Beğeniler
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
10 Ekim 2015
Bulunduğu yer
MERSİN
Yaş
46
Mesajlar
1.280
Seslenildi
384 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu

Standart Cevap: Seçim 2015

01 Kasım 2015
31

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı
Zamanında merhum Yazıcıoğluna da aynısı yapıp partiden uzaklaştırdılar.Bugün Mhp'nin başında Yazıcıoğlu olsaydı Mhp çok net söylüyorum 2. parti idi.

Kesinlikle katılıyorum @Jön TüRk.
Bu partiyi kuran kişinin ( Alparslan Türkeş ) oğlu Tuğrul Türkeş başka bir partiye geçiyorsa.
Devlet Bahçeli nin kendisini sorgulaması gerekir.

Jön TüRk ve nesimsek bunu beğendiler.
Gökkuşağı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Nisan 2015
Mesajlar
12.870
Seslenildi
783 Mesaj
Etiketlendi
180 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
01 Kasım 2015
32
Hdp`nin baraj altında kalmasını çok istiyordum keza mhp`nin oy kaybına hem üzüldüm hemde haketti dedim. Devlet Bahçeli kesinlikle istifa etmeli. Özellikle Meral Akşener`e yaptığı ve Türkeşin oğluyla olan sorunlarda koyu bir mhpli olan beni ve ailemi ciddi şekilde etkiledi. Koalisyonu söylemiyorum bile..

Açıkcası Akp`nin iktidar olmasına çok sevindim.
Hayırlısı buydu
Jön TüRk, nesimsek ve MURAT GÜNEŞ bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Jön TüRk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Başkent
Mesajlar
33.815
Seslenildi
2159 Mesaj
Etiketlendi
342 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
01 Kasım 2015
33


Evet artık pek bir değişiklik olmayacak gibi görünüyor.Resmi sonuçlarda da yine ciddi bir oynama olmaz gibi.

Ülkemiz adına hayırlısı olması dileğiyle.
Asrevya ve nesimsek bunu beğendiler.
Bunu hiç unutma Evlat ! Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı;devam edegelen sömürgeceliği ,döktüğü kan,akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur . . .

Aliya İzzetbegoviç


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Jön TüRk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Başkent
Mesajlar
33.815
Seslenildi
2159 Mesaj
Etiketlendi
342 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
01 Kasım 2015
34
Yüksek Seçim Kurulu Başkanı Barajı Geçen Partileri Açıkladı

Yüksek Seçim Kurulu Başkanı Sadi Güven, 1 Kasım seçimleriyle ilgili açıklama yaptı. Güven, barajı aşan 4 parti olduğunu söyledi ve bunları AK Parti, Cumhuriyet Halk Partisi, MHP ve HDP olarak sıraladı. Seçim sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte, HDP'nin barajın altında kalacağı yönünde iddialar vardı. Güven, açıklamasıyla bu iddialara son noktayı koydu.

"KESİN SONUÇLAR 11-12 GÜN SONRA AÇIKLANACAK"

İşte Güven'in açıklamalarından satır başları:

"AK Parti, CHP, MHP ve HDP barajı aşan partilerdir. Kesin seçim sonuçları 11-12 gün sonra açıklanacaktır. Vatandaş portalı geçici olarak önceki seçimlerde olduğu gibi kapatılmıştır, işlemler bitince hizmete alınacaktır. Sandık ölçekli seçim sonuçları parti merkezleriyle sorunsuz olarak paylaşılmaktadır. Seçimin ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.
Asrevya ve nesimsek bunu beğendiler.
Bunu hiç unutma Evlat ! Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı;devam edegelen sömürgeceliği ,döktüğü kan,akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur . . .

Aliya İzzetbegoviç


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Hayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Nisan 2015
Bulunduğu yer
İstanbul
Mesajlar
591
Seslenildi
110 Mesaj
Etiketlendi
234 Konu
Ruh Hali
Depresyonda
Standart Cevap: Seçim 2015
02 Kasım 2015
35
Balkona Bahceli'yi de alsınlar bu sefer, çok emeği var..
Asrevya bunu beğendi.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
10 Ekim 2015
Bulunduğu yer
MERSİN
Yaş
46
Mesajlar
1.280
Seslenildi
384 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
02 Kasım 2015
36
Mia Nickli Üyeden Alıntı
Hdp`nin baraj altında kalmasını çok istiyordum keza mhp`nin oy kaybına hem üzüldüm hemde haketti dedim. Devlet Bahçeli kesinlikle istifa etmeli. Özellikle Meral Akşener`e yaptığı ve Türkeşin oğluyla olan sorunlarda koyu bir mhpli olan beni ve ailemi ciddi şekilde etkiledi. Koalisyonu söylemiyorum bile..

Açıkcası Akp`nin iktidar olmasına çok sevindim.
Hayırlısı buydu

Bu dava uğruna babam 12 Eylül de yıllarca hapiste yatmış,
çocukluğum ülkü ocaklarında geçmiş,
kendimi bildim bileli bu davaya hizmet etmiş biri olarak ilk defa bu kadar çok üzüldüm.

Seçimler kazanılır kaybedilir her partinin inişi çıkışı olabilir.
Bu halkın takdiridir saygı duyarım.

Ama HDP nin bu akşam ki söylemi beni çok üzdü sorumlusu da Devlet Bahçeli dir.
Biz sandıktan 3. parti olarak çıktık dedi
MHP yi altımıza aldık dedi resmen ya.

Devlet Bahçeli MHP yi bu duruma düşürdü.
O efsane lider Alparslan Türkeş in kurduğu partiyi ne hale getirdi getirdiler.
Gökkuşağı bunu beğendi.
Jön TüRk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Başkent
Mesajlar
33.815
Seslenildi
2159 Mesaj
Etiketlendi
342 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
02 Kasım 2015
37
Durum şunu gösteriyor,eğer Bahçeli partiyi bırakmassa 2 seçim sonra Mhp barajı aşamayacak.
nesimsek ve MURAT GÜNEŞ bunu beğendiler.
Bunu hiç unutma Evlat ! Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı;devam edegelen sömürgeceliği ,döktüğü kan,akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur . . .

Aliya İzzetbegoviç


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
10 Ekim 2015
Bulunduğu yer
MERSİN
Yaş
46
Mesajlar
1.280
Seslenildi
384 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
02 Kasım 2015
38
Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı
Durum şunu gösteriyor,eğer Bahçeli partiyi bırakmassa 2 seçim sonra Mhp barajı aşamayacak.
Hocam inan çok üzgünüm hemde çok sinirli.
HDP nin o sözünü duydum diye...

Yanlış bişe yazmamak içinde kendimi zor tutuyorum.
En iyisi yatıp uyumak.

Keşke bıraksa ama bırakmaz.
Yıllardır parti tabanına kendi adamlarını yerleştirdi şu aşama da bu mümkün gözükmüyor.
Asrevya ve Jön TüRk bunu beğendiler.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
02 Kasım 2015
39
MURAT GÜNEŞ Nickli Üyeden Alıntı
Demokrasiye inan biri olarak ortaya çıkan seçim sonuçlarına da saygı duyuyorum.
Yalnız 35 yaşındayım kaç seçim yaşadım.
Hiç bu kadar kısa süre de sandıkların sayıldığını görmemiştim.
Daha önce sayımlar iki üç gün sürerdi.
Bugün ne çabuk sayıldı sandıklar bir tek bunu anlayamadım...

Aramızda görevli olan arkadaşımız vardı @Asrevya gelince ilk işim sormak olacak kendisine.
Acaba oy sayma işlemi mi değişti ?
Merhaba @MURAT GÜNEŞ @Jön TüRk.
17.00'de zarfları açıp pusulaları göstererek saydık.
Evraklar doldurulup işimiz bittiğinde saat 19'du.
Benim görevli olduğum sandıkta 378 kişiden 328 kişi oy kullandı.
Genel itibarla tüm sandıklarda 6 görevli vardı.
Memur olarak görevli bulunan bir kişi,diğer dört kişi partilerin öneri listelerinden seçilen kişilerdi.Sandık Başkanımız emekli bir memurdu.Yaklaşık 12 saat boyunca çok huzurlu bir diyalog ortamı hakimdi.
İşbölümü ile disiplinli bir çalışma yaptık.Bulunduğum beldede saat 15.30'da zaten oy kullanım oranı %87 civarındaydı.
Zaten bir hafta önce de kurslara katılım zorunluydu.Görevli olanların bir çoğu deneyimli kişilerdi.
Ayrıca birçok parti temsilcisi de sandık başında sürekli olarak kendilerine ait gözetmenlik ve takip görevini yaptı.
Şeffaf bir çalışma oldu diyebilirim.
Sandıklar açılırken her sınıfta polis de bulundu ve yine evraklar polis eşliğinde YSK'ye iletildi.
Jön TüRk, nesimsek ve MURAT GÜNEŞ bunu beğendiler.

Hayatın ağıtını bilenler anlar ancak.
Değeri değere değen kavrar.




Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.







Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
10 Ekim 2015
Bulunduğu yer
MERSİN
Yaş
46
Mesajlar
1.280
Seslenildi
384 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Standart Cevap: Seçim 2015
02 Kasım 2015
40
Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba @MURAT GÜNEŞ
17.00'de zarfları açıp pusulaları göstererek saydık.
Evraklar doldurulup işimiz bittiğinde saat 19'du.
Benim görevli olduğum sandıkta 378 kişiden 328 kişi oy kullandı.
Genel itibarla tüm sandıklarda 6 görevli vardı.
Memur olarak görevli bulunan bir kişi,diğer dört kişi partilerin listelerinden seçilen kişilerdi.
İşbölümü ile disiplinli bir çalışma yaptık.Bulunduğum beldede saat 15.30'da zaten oy kullanım oranı %87 civarındaydı.
Zaten bir hafta önce de kurslara katılım zorunluydu.

Her zaman ki rutin oy sayma işlemi anladığım kadarıyla.
Ama bu sefer ülke genelinde sayım kısa sürdü.

Bilgilendirme için teşekkürler @Asrevya.
Asrevya bunu beğendi.
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj