@Destina
Ruh ikizim.
Daha tanışmadan demişti bunu bana, konuşmaya başladıkca öyle olduğumuzu fark etmeye başladım.
Yüreği öyle naif ki, sanalda ki oynanan oyunlara bunca senedir alışmamış - alışamayacak da benim gibi.
Uzun uzun dertleşmeyi en bir sevdiğim, böyle yapmasını da nadir severim.
''Sana kanım kaynamaktan da öte, fokurdadı'' dedi bana, benim de öyle oldu ona.
Hep arkadaşlığımızın sürmesi, güzel yüreğinin hep böyle kalması dileğiyle. İyi ki varsın kuzum.
Sevgili @Fna ile sonsuz mutluluklarınız olsun.