Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree22Beğeniler
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Süreyya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
04 Eylül 2016
Bulunduğu yer
Aorist
Mesajlar
8.232
Seslenildi
950 Mesaj
Etiketlendi
147 Konu
Ruh Hali
Uykulu

Standart ZeL

09 Haziran 2017
1

Kimseye acmadım burda bir konu.
Sana açmazsam ayıp olur.
Zel ile tanışmamızın nedeni aynı konulara hunharca gülmemize dayanır.
Sanal ortamın kendine özgü kurallarından bi haberken biz kendi halimizde doğal, yapmacık olmayan bir tavır içindeyken yollarımız kesişti.Sene saymıyorum çünki onu hep tanıyormuşum gibi bir his var içimde.
Biz sanaldan silleleri yedikçe birbirimize dahada kenetlendik.
Neler yaşamadıkki?
Nelere tanık olmadikki? Yazsak süper bir psiko gerilim eseri olur eminim.Ne insanlara ne garip şeylere tanık olduk.Ama hiç birimiz kendimizi kaptırıp bu alemde kayipolmadik.Yani sanal ile reali ayirt edebildik.
Sanalda kurulan dostlukların bekâsına inanmayanlar var elbet.Ama ZeL benim için realde tanıdığım birçok insandan daha kıymetli ve her sırrımı gozüm kapalı paylaşabileceğim nadir insanlardan.
Birbirimizin dilinden anlayan,trajedik olaylarda bile bir mizah yolu bulmaya çalışan insanlarız.Hayat çok kısa.Bir ton arkadaşın olup herkesi memnun etmeye çalışıp,sonunda zaten memnun edemiyeceğini anlayıp depresyona girip yanlışlar yapacağına,gerçek ve samimi dostlarinız olsunki hayatdan zevk alasınız.
ZeL dostdur.Zekası ile beni mutlu ediyor.Bakmayın oyle çekimser durduğuna.Zehir gibi analitik bir düşünce yapısına sahiptir.Ve sezgileri çok kuvvetli.
"Yaşa ve yaşat" hayat felsefesine sahiptir.
Asla kırmaz.Benim ağzımı burunumu kirar ama hep sevdiğinden.Senin vurduğun yerde güller biter tatlim.
Seni çok seviyorum birtanem.Iyiki seni tanımışim,iyiki varlığından haberdar olmuşum.Iyiki benimlesin.

Konu Süreyya tarafından (09 Haziran 2017 Saat 12:38 ) değiştirilmiştir.
Damla, Penia ve ZeL bunu beğendiler.
....
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
17 Aralık 2016
Mesajlar
990
Seslenildi
250 Mesaj
Etiketlendi
93 Konu
Standart Cevap: ZeL
09 Haziran 2017
2
Can parçam tebessüm ettirdin bana okuyunca, içim cız etti, onca sene geçti gözümün önünden şimdi,herşey gelip gitti biz baki kaldık şu alem de, bunun sebebi samimiyet boş yaygaralar değil, sahte sevgi sözleri değil bizim gercekliğimizdir.Bin defa gelsem şu dünya ya yine seni bulurum merak etme sen var oldukca ben var oluncam @Süreyya, sanal da kardeş kelimesi seninle can buldu var ol sonsusuz ol...
Süreyya bunu beğendi.
Sade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
26 Aralık 2016
Bulunduğu yer
İzmir..
Mesajlar
9.822
Seslenildi
1158 Mesaj
Etiketlendi
115 Konu
Ruh Hali
Seytan
Standart Cevap: ZeL
09 Haziran 2017
3
@Süreyya sayesinde az da olsa tanışma yoluna girdik
Umarım zamanla kaynaşırız,süreyya seviyorsa bu kadar bildiği vardır onun için değerli olan benim içinde öyledir.
Hep eğlenip hep gülelim
Süreyya ve ZeL bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Farkedmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
13 Nisan 2016
Bulunduğu yer
Tel'aran'rhiod
Mesajlar
20.014
Seslenildi
1781 Mesaj
Etiketlendi
96 Konu
Standart Cevap: ZeL
09 Haziran 2017
4
Çay-kahve tanıma konularından aşinayız birbirimize Egolu biri olarak görmedim sevecen bir yapısı var.
ZeL bunu beğendi.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
17 Aralık 2016
Mesajlar
990
Seslenildi
250 Mesaj
Etiketlendi
93 Konu
Standart Cevap: ZeL
10 Haziran 2017
5
Sade Nickli Üyeden Alıntı
@Süreyya sayesinde az da olsa tanışma yoluna girdik
Umarım zamanla kaynaşırız,süreyya seviyorsa bu kadar bildiği vardır onun için değerli olan benim içinde öyledir.
Hep eğlenip hep gülelim
Kaynaşıcağımıza adım gibi eminim canım seni tanımak güzel olsa gerek, teşekkürler güzel yorum içn.

Farkedmez Nickli Üyeden Alıntı
Çay-kahve tanıma konularından aşinayız birbirimize Egolu biri olarak görmedim sevecen bir yapısı var.
Kesinlikle değilim teşekkürler
O halde, daha çok çay-kahve
Farkedmez ve Sade bunu beğendiler.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
11 Eylül 2015
Yaş
39
Mesajlar
9.036
Seslenildi
696 Mesaj
Etiketlendi
106 Konu
Standart Cevap: ZeL
10 Haziran 2017
6
Uzaktan uzaga olsa da bir tanisikligimiz olmasa da ZeL'le diyalogumuz epeydir var.Hiçbir tartışma anına denk gelmedim onun uyumludur.Tanimadiklarina bile cana yakindir.Konuşmasını bilen olgun ve saygılı bir bayandır.Duruşunu beğeniyorum kendisini de seviyorum.
ZeL bunu beğendi.
youtu.be/OD3F7J2PeYU
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
17 Aralık 2016
Mesajlar
990
Seslenildi
250 Mesaj
Etiketlendi
93 Konu
Standart Cevap: ZeL
10 Haziran 2017
7
Hesna Nickli Üyeden Alıntı
Uzaktan uzaga olsa da bir tanisikligimiz olmasa da ZeL'le diyalogumuz epeydir var.Hiçbir tartışma anına denk gelmedim onun uyumludur.Tanimadiklarina bile cana yakindir.Konuşmasını bilen olgun ve saygılı bir bayandır.Duruşunu beğeniyorum kendisini de seviyorum.
Teşekkür ederim canım, kiymetlisin ben de.
Hesna bunu beğendi.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
13 Aralık 2016
Mesajlar
15.133
Seslenildi
807 Mesaj
Etiketlendi
76 Konu
Ruh Hali
Utangac
Standart Cevap: ZeL
10 Haziran 2017
8
şimdi nerden başlasam ki
maşallah inşallah diyelim önden..zamanlaması kötü olsa da tespitleri gerçekten çok doğru ahaaha
zeki bi hatun ayrıca..aklımdan geçenleri okuyabiliyor dfbfg
leb demeden çorum o derece bi hatun..ben sohbetinden gayet memnunum o pek memnun olmasa da
gereksiz kasmaları yok..özgüveni gayet yerli yerinde
kendini ve beni bilen tavsiye ederim ölmeden mutlaka sohbet etmelisiniz ahaha
Allah bahtını güzel etsin hatun..sevdiğinden çok sevil
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
17 Aralık 2016
Mesajlar
990
Seslenildi
250 Mesaj
Etiketlendi
93 Konu
Standart Cevap: ZeL
10 Haziran 2017
9
ZeiBack Nickli Üyeden Alıntı
şimdi nerden başlasam ki
maşallah inşallah diyelim önden..zamanlaması kötü olsa da tespitleri gerçekten çok doğru ahaaha
zeki bi hatun ayrıca..aklımdan geçenleri okuyabiliyor dfbfg
leb demeden çorum o derece bi hatun..ben sohbetinden gayet memnunum o pek memnun olmasa da
gereksiz kasmaları yok..özgüveni gayet yerli yerinde
kendini ve beni bilen tavsiye ederim ölmeden mutlaka sohbet etmelisiniz ahaha
Allah bahtını güzel etsin hatun..sevdiğinden çok sevil
Sözlerin kifayetsiz kaldığı bir insansın Zei
Tavsiyelerin yersiz olsada sağol var ol.
Teşekkürler.
Mr Hyde bunu beğendi.
Nutella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
19 Kasım 2016
Mesajlar
36.461
Seslenildi
2279 Mesaj
Etiketlendi
107 Konu
Ruh Hali
Sekercik
Standart Cevap: ZeL
10 Haziran 2017
10
Seni hiç tanımıyorum @ZeL. Ancak sakin, sessizsin. Duruşun güzel.
Umarım daima kalırsın aramızda.
ZeL bunu beğendi.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)